PStv - Socialistes de la Llosa de Ranes

dissabte, 28 de novembre del 2009

LAS PRIORIDADES DEL ALCALDE




Huí s´ha publicat un article al "LEVANTE" sobre la apresurada retirada dels cartells del PLAN E per part de l´equip de govern; el comunicat íntegre remitit a aquest periòdic diu aixì:




Este grupo de la oposición, día tras día, queda sorprendido de la importancia que le da nuestro alcalde a ciertas cosas, que no tendrían porque tenerla, dejando de lado otra toma de decisiones que, por su carácter, debería dejar zanjadas de una vez por todas. Esta semana, sin ir más lejos, ya ha procedido a la retirada de uno de los carteles indicativos de que las obras que se han llevado a cabo en ese lugar han sido sufragadas por el PLAN E del gobierno central; nos referimos al cartel que existía en el PARQUE EUROPA y que ha dejado de existir. El PSOE critica esta actuación y se encuentra realmente asombrado de la rapidez de la actuación, puesto que en otros puntos de la localidad existen carteles de obras subvencionadas por el gobierno valenciano desde el año, por ejemplo 2004 (ver el situado en las inmediaciones el centro de salud) que, por lógica, deberían haber sido retirados con anterioridad, máxime cuando el grupo socialista se encuentra en negociaciones, con la Delegación del gobierno en la Comunidad Valenciana, para que sean inauguradas, las obras sufragadas a través del PLAN E en nuestra localidad, por la autoridad del gobierno central competente, circunstancia que le consta a nuestro alcalde. Nosotros nos preguntamos...¿Qué pretende con su actuación?¿Ponerse él las medallas?. Al menos podría poner, como nos tiene acostumbrados, la placa con la inscripción “Estas obras fueron realizadas con fondos del PLAN E, siendo presidente del gobierno Zapatero” , para dejar constancia de tal circunstancia, al igual que la cuelga en otros lugares de la población de los cuales se atribuye el mérito sin tenerlo, por ejemplo Colegio público. Por el contrario, la prisa no parece ser tanta cuando se trata de rendir cuentas al síndico de cuentas, dejando que nuestra población aparezca en la lista de poblaciones que hacen caso omiso al síndico de cuentas, obviando sus reiterados requerimientos. Preguntado en el pleno del 26/11/09 por esta cuestión, el alcalde asegura que es una cosa que no tiene importancia, que si no se han presentado es porque”los funcionarios no pueden perder el tiempo haciendo ese trabajo”, que al fin y al cabo, su no presentación, no tiene consecuencia alguna. Señor Evaristo, cada institución que los valencianos nos hemos dado, tienen atribuída una función, y cada uno tiene sus obligaciones. La suya es presentar las cuentas que se le requieren, aunque la no presentación de estas no tenga consecuencias inmediata sobre nuestra población... además, si su gestión es clara y transparente no debería tener reparos en presentarlas y, es más, sus funcionarios no tienen por qué dedicarse única y exclusivamente a elaborarlas, puesto que deben estar.






4 comentaris:

Anònim ha dit...

DEL MUR DE CASA DEL TEU AMIC GALLINO, NO PARLES, ERES UN SECTARI CRISTOFOL

Schombrunn ha dit...

On és Cristofol, jo no el veig per aquí. On si que veig sectarisme és en el suport a la instal·lació de cert macroabocador no molt lluny del nostre poble; en l'autorització perquè s'instal·li una antena de telefonia mòbil al nostre poble, la qual pot perjudicar la salut del veïns de la Llosa, fins i tot la dels familiars del nostre alcalde, encara que, això si, pot ser millore la butxaca del alguns altres veïns, pot ser que fins i tot la del nostre alcalde.El que si que no millorarà ni perjudicarà la salut ni la butxaca de ningú és el mur de casa l'amic de Cristofol. On també veig sectarisme és a les rotondes que derrerament ens estan fent, totes elles de dubtosa estètica i de gairebé nul·la efectivitat, i no obstant això oblidant-se millorar les molt poques instalacions dedicades a les persones majors del nostre poble, les quals han d'accedir a peu a certs llocs on se'ls presten certs seveis, molt d'aquets de veritable necessitat per a ells.
En fi, es podria continuar, però per a què? Segur que ara puc semblar jo el sectari.

Schombrunn ha dit...

Els que estem de debò sorpresos som alguns veïns del poble, de la poca informació sobre les antenes de telefonia mòbil que fins ara estem tenint. Açò, de les nostres autoritats locals no ens pot sorprendre ja, però del grup socialista esperem més i de moment estan al mateix nivell dels que manen. Així no anem bé, i com no espabilem tots tenim aquests senyors per a temps, per a molt de temps.
Alguna cosa haurem de fer, però ja.

PSPV-PSOE La Llosa de Ranes ha dit...

Estimat Schombrunn, t'informen que el Grup Municipal Socialista va presentar una moció al Ple municipal del mes de gener de 2010, amb una proposta d'ordenança per a regular el tema de les antenes de telefonia mòbil a l'interior de la població. Este punt, va quedar damunt la taula amb el compromís de l'Alcaldia, de que en un termini de 15 ó 20 dies es convocaria un ple extraordinari per a aprovar dita ordenança, de la qual, els tècnis de l'Ajuntament ja tenen un esborrany, que la farem amb l'acord i aportació de tots els grups municipals i els tècnics de l'Ajuntament, pel bé del poble i de tots nosaltres. Intentarem donar més informació al respecte quan s'aprove l'ordenança definitiva.

Esperem que tingues la resposta que demanaves i estem ací per a qualsevol suggeriment i aportació, que pots tindre per segur que serà escoltada. Recorda que ens ports trobar també al correu psoe.lallosaderanes@gmail.com


Salutacions.